The more things change, the more they stay the same.

Har haft fullt upp de här två dagarna. Igår så var jag i Täby hela dagen och köpte grejer till seglingen med pappa, sen åkte jag hem och då kom Peson och Ågren över. Vi snackade och fixade oss och sen drog vi till Fanny på tjejkväll med drinkar och spel. Jag sov kvar där och spenderade morgonen med Fanny, sen drog jag till stan och fikade med Therese och Linnea.

Lite senare mötte jag upp mamma och såg "En gång i Phuket" på bio, skitbra och skön film. När filmen var slut så mötte jag upp Fredrik, vi åt middag och sen bjöd jag honom på bio. Vi såg "Tinker, Tailor, Soldier och Spy", ingen av oss fattade ett skit så vi gillade inte filmen så mycket. Nu är jag hemma och ska snart hoppa i säng, ska kolla lite Grey's anatomy först. Puss.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0