I'm gonna find a way to make it without you

Den här veckan har jag sovit alldeles för lite, när jag sover för lite pallar jag absolut ingenting. Därav dålig bloggning. Det har varit en sån vecka då jag inte pallar någonting, har såna ibland. Men igår så hämtade jag i alla fall min brorson på dagis tillsammans med min far, sen spenderade vi hela eftermiddagen med att leka. Vi kastade pil, spelade lite fotboll inomhus, körde "tittut" osv.

Idag spenderade jag eftermiddagen med mamma i stan, vi skulle titta på tyg till en av mina stolar. Hittade inget men jag kom hem med lite ljus och ett par nya skor. Planen sen var att plugga, men pallade verkligen inte. Får ta tag i det där i helgen. Imorgon är det äntligen fredag. Har längtat som fan. Och i helgen ska jag fan sova ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0