Gatan är ett snedsteg bort.

Förlåt för dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid. Föreställningarna är igång för fullrulle. Känns som jag inte har varit hemma på år, har bara hunnit hem och sova på nätterna. Men idag har jag fått vila och bara legat på soffan och dö, så jävla skönt.

Föreställningarna har gått bra, speciellt den sista idag. Satte alla mina scener, jävligt skönt. Så som belöning ska jag nu se det senaste avsnittet av Desperate Housewives och One tree hill och äta choklad som jag fick av Fredrik igår efter han var och tittade på mig. Så nu är det bara 4 föreställningar kvar, dem ska bli ännu bättre! Men ja, puss på er!



Gammal bild. Saknar sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0