I WILL TRY TO FIX YOU.


Jag hade sån bra kväll igår, Rosanna kom över lite senare och vi satt och planerade inför sommaren (åh längtar!) och pratade skit. Tack för att ni finns tjejer, tack för att ni får mig att må så bra!

Jag är så oerhört trött på människor som inte försöker förstå. Som får andra att känna att de är sämre människor eller mindre värda bara för att de inte blir förstådda, och därmed oaccepterade. Botemedlet just nu är choklad. Jag blir så arg, så trött och besviken fakiskt. Jag ska spendera dagen med lillesyrran, vi ska köpa julklappar. Fan vad jag längtar till julafton, då jag kan få vara med min familj och slippa alla skitstövlar. Men jag ska fixa det. Jag ska fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0