I care about you. I care about you.

Andra advent idag då. Började morgonen med att titta på julkalendern och träffa Amanda. Vi har en teatergrupp tillsammans så vi kollade lite på vem av barnen som ska spela vem och fixade och trixade lite med manuset. Om en kvart ska jag åka och ha rådgivarmöte för mitt uf-företag. Resten av dagen har jag tagit det lugnt, det är en hektiskt vecka som kommer nu så jag behöver förbereda mig. Har 3 prov och en stor inlämning nu på två veckor, samt så ska det jobbas, firas födelsedagar, lyssna på en föreläsning och fixa massa problem som har uppstått i mitt liv.

Men det kommer nog bli bra, sen har jag ett efterlängtad jullov att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0