Maybe I'm too good for you

Valborg igår var bra, jättebra! Det började med middag med hela gänget, sen drog alla åt olika håll. Men de flesta och jag också, drog hem till Filip. Vid elva fick vi tjejer för oss att vi ville se en brasa, vi drog ner till ekbacken men där fanns ingen brasa kvar, bara massa nattvandrare som mina vänner helst ville undvika. När jag kom hem somnade jag trött, sliten och glad bredvid Josse. Till frukost körde vi fattiga riddare, sen åkte vi ner till Gården och grattade och sjöng för Stefan som fyller 37 år idag.

Min valborg slog förra årets valborg på alla sätt och vis, bäst var att få fira den med alla mina älskade vänner. Nu blire middag med familjen och sen måste jag fixa lite småskit. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0