OUR DAY WILL COME SOMEDAY

Fixa program och installera en dator verkar inte vara min grej, har nog sabbat en del redan, efter ett dygn. Blä. Jag har i alla fall fått shoppa idag, hittade massa saker! När jag och lillesyrran kom till centrum så bad hon mig köpa ut energidricka till henne så jag ställer mig i kön och det första tanten i kassan frågar mig är om jag har legg, och jag säger att jag inte har det men att jag verkligen är över 15 (snälla jag fyller 17 om två dagar), hon pratar lite med sin kollega och jag får inte köpa den, och skoja inte om jag blev irriterad.

Samtidigt ser några killar runt 25 års åldern det så när jag sa ta det andra jag har köpt så kommer en av dem fram och frågar "Fick du köpa energidricka?" Jag: "Nej" och då säger han till sina vänner "Äh vi hjälper tjejen" så går han och köper energidricka till mig. Så jävla snälla!! Nu ska jag sätta igång och packa, jag som hatar att packa och jag lovar att jag kommer packa alldeles för mycket, typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0