I WON'T GIVE UP ON YOU

Den här dagen har varit bra, och givande. Dagen började med att vi hade engelska redovisning, min grupp redovisade om Australien och fick alla att smaka en skitäcklig typ marmelad från Australien. Så jävla roligt, för vi lurade dem att det var skitgott. Efter lunch hade vi samhällskunskap och sen spanska men jag och Vilda sket i spanskan och satte oss och pratade med vår lärare Annika. Vi skulle bara prata om ett problem vi hade i ett grupparbete men det slutade med att vi satt inne på hennes rum i 2,5 timme. Vilket var jättegivande och skitskönt, jag älskar verkligen Annika.

I alla fall just nu sitter jag och håller på och somnar i soffan och väntar på mat. Efter maten ska jag fixa på min storasysters present, hon fyller nämligen 21 på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0