I WILL LEARN TO LOVE AGAIN



Vill bara säga att min klass är otroligt bra och fin, tack!

Sitter just nu i mörkret med tända ljus och lyssnar på schalger och försöker plugga. Pluggandet går inte så bra, men det är lugnt. Inlämningen jag har ska inte in förrän om en vecka så jag är ute i god tid.

Idag har jag haft en skön dag i skolan och efter skolan så åkte jag och Dess på jakt efter en studentpresent till Christian. Det var inte lätt kan jag säga, men jag tyckte om att få umgås lite med min bästa vän som jag knappt träffar längre. (Dess, det här är inte okej!)

Jag ska plugga lite till och sen hoppa i säng. Imorgon har jag bara en lektion där vi ska jobba med en uppgift som jag redan är klar med, woop woop. Tyvärr måste jag dit ändå och lämna in min psykologi uppsats. Jaja, Puss på er!



Jag och Dess i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0