You are the sunshine of my life, that's why I'll always be around.

Har hela dagen legat på soffan, städat och pluggat. Känns som jag har gjort det hela helgen. Men jag fick en paus igår, då det blev teater med familjen och tjejmiddag med tjejerna. Vi drog sen på fest. Jag var dock inte på fest humör alls, så jag drog hem till Axel. Vi såg på film tillsammans med Jasse, Fi, Erik och Jocke.

Imorgon så ska jag åka till kusinerna i Uppsala och fira min lillkusin Stina som fyller 6 år på tisdag. Nu kommer jag låta gammal, men det är sjukt hur snabbt tiden går. Det känns som igår när hon föddes lxm. I höst börjar hon ju till och med skolan och allt. Nu kan jag inte längre tvinga henne att mysa med mig och nu har hon plötsligt en egen vilja och vill att jag ska jaga henne runt huset istället. Ja det är sjukt.



Jag 13 år och Stina 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0