Vi kan gå genom eld, bara för en kväll



Jag har insett att min senaste kyss… var från en idiot.
Jag lyssnar på… Tvn och Dess.
Du mår bäst när du… gör något jag älskar och är med människor jag älskar.
Jag pratar… när jag vill.
Jag älskar/tycker om… när människor är ärliga.
Min bästa vän(ner) är... Ågren, Peson, Fredrik, Therese och Dessie.
Min första riktiga kyss… skedde i min soffa.
Jag avskyr när folk frågar… frågor de redan kan svaret på.
Kärlek är… det absolut värsta och bästa som finns.
Någonstans, tänker någon… på mig.
Jag kommer alltid att vara… mig själv.
Jag är hemligt förälskad i… det kan jag ju inte säga, då skulle det inte vara hemligt längre ju?
Sist jag grät var… förra helgen.
Min mobiltelefon är… en miljövänlig mobil.
När jag vaknar på morgonen… är jag alltid kissnödig.
Innan jag går och lägger mig… tänker jag alldeles för mycket på allt och inget.
Just nu tänker jag på… vad jag ska skriva.
Bebisar är… vackra, söta och underbara, så länge de är på bra humör.
Homosexuella är… coola.
Blondinbella är… en bra förebild för unga tjejer.
Ikväll ska jag… sova med Dess.
I morgon kommer jag… vakna upp bredvid Dess, gå i skolan och sen se Dessies teatergrupps pjäs.
Jag vill verkligen… ha bra betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0