Who says I can't get stoned?

Audition idag gick ganska bra, tror jag(?) Ja den har bara gått bra om jag kommer med.. Man får hoppas, men ändå förbereda sig på det värsta. Det som inte får hända, vet fan inte vad jag skulle göra utan teatern. Vem är jag då lxm?

Direkt när jag kom hem så behövde jag städa i köket, ta ut disken och så. Det är faktiskt jävligt skönt att få vara ensam hemma och bestämma själv när du vill städa, laga mat osv. Jag har i flera år drömt om att flytta hemifrån faktiskt, men kommer ju inte göra det på några år heller. Men jag måste erkänna att jag saknar min familj lite också. Min lillasyster skickade en film på min kusin som är uppe i fjällen med dem, min kusin berättade att hon saknade mig, älskade mig och ville att jag skulle komma dit. Hon är så fin. 

Jaja, sitter just nu och väntar på att Elin ska komma hem. Då blir det Big Brother och mys i sängen. Tills dess ska jag plugga lite. Puss på er!



Inte den bästa bilden på kanske, 2 år gammal. Men Stina, min kusin, är otroligt söt på den iaf!

Update: Hade skrivit ett inlägg innan det här men tydligen är det helt borta?! Segt. Jag gjorde i alla fall audition idag för höstens nästa pjäs på Berga gården. Om ni undrade, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0