HE'S NEVER ENOUGH

Jag hatar egentligen att skriva i bloggen vad jag ska göra nästa dag, för varje gång jag gör det så ändras planerna. Som idag, jag ska inte alls åka och fira min kusin för min mamma blev magsjuk imorse. Stackarn.

Jaja, dagen har bestått av Psykologi och matteprov. Är otroligt arg efter Psykologi lektionen faktiskt, vill bara att Ågren ska ringa mig nu så jag få ut min ilska! Kändes inte rätt att göra det i klassrummet för att jag inte riktigt vet varför jag är så arg. Jag tror min ilska grundar i att jag är så jävla trött på människor som inte vågar stå upp för sig själva och verkligen säga vad de tycker. Orkar tyvärr inte berätta vad vi gjorde under lektionen, för det skulle ta år. Nej men lång tid iaf.

Ja mitt matteprovet gick väl okej, tror jag(?) Man vet ju aldrig, kanske gick asdåligt. Vi får la se. Resten av dagen ska jag väl plugga, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0