Minns varje ord, varje rad jag skrivit.

Jag kan erkänna att Åkersberga är landet, eller i alla fall litet. Jag kunde inte gå till tandläkaren idag utan att träffa 3 pers jag kände där. Vad är oddsen att alla ska till tandläkaren just idag? Förklaringen är väl som jag sa, att berga är litet och alla känner alla, typ. Ja mina tänder var fina i alla fall. Nu är jag hemma (hos Dess) och försöker plugga. Ska börja skriva ett arbete om min vän Linnea som jag tror skulle kunna göra stor påverkan på världen, om hon ville!

Väntar bara på att hon ska höra av sig så hon kan ge mig lite info jag behöver. Funderar på att ta en powernap i väntan för jag är så jävla trött. Fast gör en powernap ens någon skillnad? Äh jag skiter nog i det, vill inte riskera att bli ännu tröttare eller sova bort hela kvällen.



Jag och Linnea för ett år sen ungefär.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-17 @ 19:57:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0