LIVING ON A LIE

Idag i skolan processade vi hela dagen. Vi satt i ring och pratade om saker vi störde oss på hos varandra, hur många mådde och om olikas hinder i klassen och  vad vi ska göra så att vi kan utvecklas i klassen och utveckla oss själva osv. Jag sa inte så mycket, sa mest vad jag tyckte om olika saker och så.

Sen åkte jag hem till Dess, som nu är mitt hem i 1,5 vecka. Vi åt middag med hennes syster och Nicklas, sen drog vi ner till Skum. Har aldrig varit på skum förut faktiskt, men de hade gratis bullar så jag älskar stället. Vi chillade där ett tag, sen drog jag och Dess och handlade frukost till mig. Jag har nu fått min egen hylla i kylskåpet, så grymt. Nu ska Dess kolla klart på Big brother och sen ska vi hoppa i säng. Bokstavlig talat! Eller? Jaja godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0