Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Ja, livet är så jävla grymt just nu! Jag kom på i årets teateruppsättning!! :D Är så jävla glad, min regissör som då heter Magnus ringde mig igårkväll och fan vad nervös jag var. Och Dess är också med! Vi båda var jävligt oroliga, och vi är människor som alltid förbereder oss på det värsta. Ja sen är massa jag älskar med också, men alla har nog inte fått reda på det än! Jag ska i alla fall spela en jättefeminist som hatar män, kommer bli grymt!

Jag vill sätta igång med det nu, men vi kommer inte börja förrän i maj. Ja nu ska jag i alla fall sätta igång och plugga. Idag ska jag kötta psykologi och historia! TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0