It was only just a dream

Nu har jag suttit ett bra tag och försökt ihop ett läropapper till PDLn (Pegagogisk ledarskap) och det känns som jag har analyserat sönder mig. Tyvärr kommer inte mycket ut, jag är tom. Något som är otroligt jobbigt med min linje är att man måste hitta massa svar på varför man beter sig som man gör, vad det grundar och hur allt som händer en påverkar en. Det är skitintressant men när jag inte har alla svaren, så är det svårt att göra ett bra arbete.

Nu har jag fastnat och har till imorgon på mig att hitta svaren och det är svårt att veta vart jag ska gå. Jag kan välja att gå till mina gamla vänner som känner mig, men kanske inte riktigt vet längre hur jag är i skolan och som inte kanske helt förstår uppgiften. Eller att gå till mina nya vänner som vet vad uppgiften innebär som ser hur jag är i skolan men som kanske inte känner mig till hundra procent.

Jag har försökt köra på en blandning och ska försöka leta upp min lärare imorgon och få hjälp. Jag tycker det räcker för plugg ikväll för jag har gjort mitt yttersta och känner att jag inte kan göra mer. Det kanske är bra att sova på saken också. För jag vet att svaren finns, men det är inte alltid lätt att hitta dem.



Jag och Ågren för ett bra dag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0