I'm close to some new beginning

Dålig uppdatering för jag är lat. Hade det så jävla roligt i fredags med mina tjejer, ganska galen kväll. Jag sov hemma hos Ronja och My och somnade runt 5 och vaknade några gånger av att Ronja och Filip satt och pratade. Nästa dag drog jag hem vid halv 11, sov, sen fixade jag mig och åkte till stan och åt brunch med några tjejer i klassen.

Efter det var jag helt död, åkte hem och somnade och vaknade vid 9. Då blev det middag, SATC och glass. Sen gick jag och la mig igen. Idag har jag bara legat på soffan, har känt mig lite yr. Hoppas jag kan hålla mig frisk i veckan då jag har en del att göra. Nu ska jag sova i alla fall, godnatt!



Jag, Ågren och Peson i fredags innan festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0