I JUST CAN'T GET ENOUGH

Måste bara berätta att Dessies dusch är helt jävla underbar. Så nu vet ni det. Jag har i alla fall spenderat hela eftermiddagen på gården där det har varit tre teatergrupper samtidigt som repat eller haft föreställning. Så jag har tittat och umgåtts med mina vänner. Fan vad jag saknar teatern just nu! Blir inte förrän i höst igen, om jag ens kommer med i år. Man vet aldrig.

Nu på kvällskvisten har jag suttit och garvat åt patetiska människor som seriöst sitter och bråkar på facebook? Håller folk fortfarande på med det? Trodde alla växte upp ifrån det så fort som playahead försvann, men nej tydligen inte. Jag tycker det är så otroligt omoget att sitta och göra massa påhopp mot varandra på facebook?! Antingen så tar man det ju fan i verkligheten eller privat. Det värsta är att de jag har sett som gör det är runt 16-17 års åldern, släppte man inte det när man var kanske 13-14?

Jaja, jag har bestämt att ta sovmorgon imorgon så nu blir det att titta på Vänner med Dess! Puss på er.



Middag blev det på Subway, tredje gången på fyra dagar nu. Vad ska man säga, jag älskar subway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0