I found myself today, I found myself and ran away

Jag har haft två jättemysiga dagar med Elin och Angelina. I söndags så sov bara Elin kvar men vi åt middag tillsammans allihopa. Sen låg jag och Elin upp länge och bara pratade. Igår så åkte jag hem till Angelina och åt middag där. De tjejerna är verkligen så otroligt fina. Ska snart sätta igång med ett Psykolog arbete jag fick idag. Vi har fått massa frågor som vi ska svara på och många av dem är riktade till mina föräldrar. Det suger ju att mina föräldrar är bortresta just nu, men ja det löser sig, vi får ta allt över telefon.

Senare ikväll så kommer Elin, Angelina, Fredrik och Josse hit. Vi kommer ha en liten tacokväll, kommer bli skitmysigt. Nej nu ska jag sätta igång, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0