I'm never going back to who I was

Jaha, de senaste dygnen har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har pluggat en hel del och rensat hela mitt rum och städat och fixat. Hur skönt som helst. Ska snart göra om i mitt rum så gammal skit behövdes kastas ut. Tror faktiskt det är första gången på ett år som jag sitter hemma själv en lördagskväll, men det var skönt. Tror också det här är den första helgen på över ett år som jag  inte träffade någon i mitt gamla gäng.

Saknar dem faktiskt lite smått, speciellt Ågren och Peson, och så saknar jag Dess också såklart. Saknar nästan alltid dem tre. Kanske för att de är några av de bästa människorna som finns. Enligt mig.

Jaja, imorgon har jag ledigt, igen! Det är bara min linje som har ledigt imorgon, så alla andra måste till skolan. Suck on that bitches. Haha, nej men ska faktiskt gå och lägga mig snart. Har massa att göra imorgon, som att fortsätta plugga tex. Och kanske gymma? Mamma måste bara köpa ett nytt kort först.



Bild på mig och Ågren från i somras, när vi åkte hem från Göteborg.
Ågren, du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta, vad som än händer. Jag står alltid vid din sida, även om jag inte alltid tycker du gör rätt. Jag gör allt för dig, glöm inte det!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- haha !

2011-01-31 @ 12:37:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Pauline

Fin blogg❤

2011-01-31 @ 13:30:03
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0