IT'S SAD HOW TIMES CHANGES

Idag stod svenska, engelska och idrott på schemat. På idrotten så lärde vi oss den riktiga Beat It dansen, god must love me. Men det var roligt faktisk. Nu är jag hemma och har fixat en smoothie och satt på mig min älskade svarta mjukisdress. Har aldrig gillat såna mjukisdressar förut, men jag fick en i julklapp och de är helt underbara. Så länge man inte har en rosa. Funderar på att köpa en lila också, eller en röd kanske?

Nu står det plugg på schemat så det är det jag ska göra. Juste mina cp vänner Mathias och Rasmus har skaffat en ny blogg, checka in den här.



Jag och Josse sommaren innan åttan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA!!, vilka bilder Moa!

2011-01-30 @ 09:16:43
URL: http://thebettz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0