LOOK AT ME NOW, WILL I EVER LEARN?

Ja, dagen kunde varit bättre. Varje gång jag börjar må bra, så händer det alltid något dåligt så jag mår dåligt igen. Ibland undrar jag vad poängen är med att vara en bra människa, för alla som jag känner är riktigt bra människor, som verkligen ställer upp för sina vänner, som har bra värderingar och som står upp för sig själv och andra är alltid dem som får ta mest skit. Är det för att de är lättast att köra över eller vadå? Eller är det för att de alltid förlåter en till slut?

Nej jag orkar inte ta mer skit, det räcker nu. Jag har tagit tillräckligt med skit, och jag kan fortfarande inte förstå varför det fortsätter hända mig. Jag kommer nog aldrig förstå det, bäst är att släppa taget om dem som gör en illa och stå upp för sig själv.

Så länge får jag vara glad för det jag har kvar, mina fina vänner. Dess, Ågren, Peson, Tess, Fredrik, Elin, Olle, mitt tjejgäng, mina LKtjejer, Erik, Josse, Anna m.fl. & jag får inte glömma min fina mamma! Tack för att ni finns, jag älskar er, glöm aldrig det! Nu får min medicin bli massa glass och Sex and the City. Aja nu är det mat. Puss.

Kommentarer
Postat av: Magnus Fernberg

Shit,,,, detta trodde jag inte hjärtat jag som alltid har sätt dig så himla glad och underbart snäll och trevlig,,,,,blir ju väldig nedstämd nu när jag läst detta men Moa gumman du sa veta att jag tycker om dig så otroligt mycket och det kommer jag alltid att göra :) så du kan ringa mig om det är något eller om du vill komma bort från berga lite så är det bara att du kommer hem till mig i Bredäng<3<3<3 puss och kram vi hörs PS. hoppas middagen smakade gott DS. :P

2011-01-17 @ 19:08:01
Postat av: Josse

Moa, detta kommer bli året vi UMGÅS fett! I will alweys love you!

2011-01-17 @ 20:37:04
URL: http://thebettz.blogg.se/
Postat av: My

Jag älskar dig Moa! Står vid din sida hela tiden. Du är stark <3

2011-01-18 @ 12:03:19
URL: http://mybrohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0