THERE'S NO GOING BACK

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna mina vackra och underbara vänner. De finns verkligen alltid där när jag behöver dem som mest och stöttar mig in i det sista. Ni vet vilka ni är, jag älskar er så galet mycket!

Så vad har jag gjort idag? Ja inte pluggat i alla fall. Har verkligen ingen ork, ska försöka göra lite innan jag går och lägger mig. Annars har jag varit på Gården och träffat mina vänner, och jag har köpt massa glass. Jag har fått träffa Fredrik en stund, han är verkligen en av de bästa människorna i hela världen. Jag får inte glömma Josse och Dess som alltid får mig att bli så glad.

Ja stopp med allt smörande nu, time for homeworks or time to go to bed? Vi får se hur det blir. Puss!



Ågren, Peson och jag för snart två år sen. You're the best!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0