IT'S TIME TO SAY GOODBYE

Igår så blev det pizza med Linnéa och Kenny, sen mötte vi upp Erik och Axel och åkte till Jennifer och mös där hela kvällen. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har försökt plugga men jag fattar inget just nu så jag gav upp. Jag har i alla fall städat och tjänat pengar, och självklart tittat på Sex and the City.

Igår så var mamma i stan och shoppade tillsammans med min mormor och moster. Jag fick äntligen Johnny Cash självbiografi, pengar av mormor och lite kläder. Älska mamma och mormor! Ikväll blir det antingen middag med Ågren eller fika med Hedda, Krogh och Cajsa. Väntar bara på att Ågren ska vakna, och berätta hur det blir. Den skiten, haha. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0