IT'S TIME FOR YOU TO LEAVE

Igår kväll satt jag och pratade med Ågren i telefon i 1,5 timme. Det var skitskönt, jag hade massa att prata om. Så jag somnade med ett leende på läpparna igår, tyvärr har jag då varit skittrött hela dagen. Blev nog runt 6 timmars sömn i natt. Jag stannade kvar längre i skolan idag för att prata med min lärare Björn om mitt ASL arbete. Så jag har mycket tankar just nu och måste verkligen plugga, även om jag är äckligt trött just nu och bara vill gå och lägga mig.

Så ikväll blir det samma som igår, ASL, glass och one tree hill och sen sova! Kommer aldrig orka mig upp imorgon om jag inte går och lägger mig i tid ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0