It’s easier to see what we want, than to look for the truth.



Typ halva min klass.

Jag klarade av dagen bra, trots mina tre timmars sömn. Det var faktiskt roligt att komma tillbaka till skolan, kanske för att mina klasskompisar är grymma?! Haha. Efter skolan drog jag och Olle till gården en snabbis och umgicks med Dess. Vad skulle jag göra utan henne?

Kvällens planer är: ASL inlämningen, one tree hill och glass. I slutet av höstterminen avslutade jag då en kurs i skolan som heter Arbetssätt och lärande (ASL) och på fredag ska den sista uppgiften vara klar, vilket är en stor uppsats. Jag har börjat smått, men fastnat lite men jag pratade idag med min lärare som hjälpte mig på traven lite, han är grym. Så nu ska jag fortsätta skriva på den. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0