IF YOU PLAY WITH FIRE, YOU'RE GONNA GET BURN

Jag hatar verkligen måndagar. Blä. Börjar med att jag försover mig och vaknar när vi börjar, och idag hade vi en ja vad ska man säga, en viktig temadag så jag flyger ur sängen och skyndar mig som fan. När jag kommer till datorn, så funkade inte nätet så jag fick kolla buss på mobilen.

Sen när jag kommer ut börjar det smått regna. Jag blev 1 h och 40 min sen till skolan och när jag kommer har de redan satt igång med spelet vi skulle köra och jag fattar ingenting, blir jätteförvirrad. Jag började fatta på slutet av spelet vad det gick ut på, för jag hade ju missat början då alla fick instruktionerna.

Jaja, vi slutade kl sex, och jag har haft huvudvärk hela dagen. Fick det på bussen på väg till skolan. Jag måste plugga nu men orkar verkligen inte, jag ska käka och gå och lägga mig.



Dålig bild, jag vet. Det är iaf jag och Tess när vi var, ja jävligt små.

Update: JUSTE en bra sak hände idag, jag och mitt lag vann spelet vi spelade, vi är grymma. Eller ja dem eftersom jag knappt fattade något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0