Everybody's changing and I don't feel the same

Okej, nu byter jag blogg.. igen. Min femte nu tror jag. Jaja, jag orkade inte heller med nattstad.se tillslut för bilderna krånglade hela tiden och alla mina vänner bytte och jag föll för grupptrycket och gjorde det också.

Idag har jag då varit på julgransplundring igen, fast med mammas släkt. Mina kusiner, sysslingar, mammas kusiner m.fl. var där. Det är kul hur stor skillnad det är på pappas och mammas släkt, på pappas sida är jag näst yngst och mina kusiner är så gamla att de skaffar barn. På mammas sida är jag äldst av alla barnen, till och med äldre än alla mina sysslingar, och där skaffar fortfarande mammas kusiner barn. Eller ja de flesta av mammas kusiner har småbarn i alla fall, eller inga barn alls.

Så det var massa barn, dans runt julgranen och mat. Lite segt. Mina alternativ var att antingen se på tv med småbarn eller sitta och prata skit med de vuxna och de båda är typ lika tråkigt. Men ja det är skola imorgon och jag borde hoppa i säng. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0