Don't hold my hand, if you're going to break my heart

Idag orkade jag inte gå till skolan, när jag vaknade imorse så hade jag ont i huvudet, jag var yr och trött. Så jag gick och la mig igen, men jag sov inte så länge för då kommer jag vända på dygnet igen och jag behöver plugga. Jag har suttit och skrivit på min uppsats nu ett tag och den börjar bli klar. Så idag ska jag bara ligga och vila, titta på Sex and the City och försöka bli klar med uppsatsen.

Kan inte göra så mycket mer, för jag känner mig fortfarande yr. Hatar det. Men ikväll ska jag försöka lägga mig överdrivet tidigt så jag är pigg imorgon. Puss.



Jag ska ha den här tavlan! Älska Johnny Cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0