HOS DIG ÄR JAG STARK, HOS DIG ÄR JAG UNDERBAR



Dag 4 - Min storasyster.

Yes, på bilden är min storasyster. Jag vet, vi är skitlika, eller? Förklaringen är kort, samma pappa, olika mammor. Kort fakta: min syster heter Malin, är 20 år gammal, bor i Skåne och pluggar till landskapsarkitekt och är min förebild. Hon har lärt mig allt hon kan.

Som sagt, till utseendet är vi inte lika, men hur vi tänker och känner, då är vi lika. Läskigt lika. Vi har aldrig bott tillsammans ordentligt, när hon var yngre var det bara varannan helg. Ju äldre vi blev, desto mer utnyttjade vi de dagarna och umgicks och kom varandra väldigt nära.

Jag kan berätta allt för henne och hon är den personen jag litar mest på. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och skulle göra allt för henne. Har inte mycket mer att säga, hon är min bättre halva och jag saknar henne väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0