HERE I GO AGAIN

Dag 3: Mina favoritplatser

Mina favoritplatser just nu är i bilen med mina vänner och hög musik, gymmet, Ågrens säng hos hennes mor och Dess rum.

På de fyra ställena glömmer jag mina problem eller löser dem. I bilen med hög musik kan jag bara sjunga ut min ilska och min glädje. På gymmet så kan jag springa av mig bort från all skit och efteråt känner jag mig alltid så jävla bra.

I Ågrens säng har jag suttit många gånger under nian och bara pratat, vi har pratat om exakt allt hon och jag. Vi har suttit i hennes säng i timmar och allt har känt så fridfullt där, så bra. Jag har aldrig velat lämna den känslan och gå ut genom dörren till den riktiga världen. Tyvärr var det ett tag sen vi senast satt där och bara va.

Hos Dess har blivit en ny favoritplats. Att ligga i hennes säng om nätter och bara va, göra sjuka saker, snacka om sjuka saker, gråta, prata ut, det är precis vad jag behöver i mitt liv. Bäst är när vi kryddar det med cola och choklad. Eller när jag filmar henne när hon sover. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0