Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Dag 17 – Mitt favoritminne

Finns så jävla många men en av mina favoriter den sista veckan i nian. Såhär såg min vecka ut då:

Söndag: Åkte på klassresa
Måndag: Kom hem från klassresan. Helt död och skithes. Middag åt jag på donken med Erik och Axel.
Tisdag: Jag och mina tjejer sov på skoltakten, men prevendo kom och skickade ner oss så vi låg ute på gräsmattan och sov.
Onsdag: Helt död, sket i skolan och åkte hem och sov. På kvällen var det teater och sen åkte jag hem till Linus och firade hans 17 årsdag.
Torsdag: Helt död. På kvällen var det bal och jag dansade skiten ur mig med mina älskade vänner. Ågren sov hos mig och hon somnade direkt medan jag låg uppe halva natten.
Fredag: Skolavslutning i regn. Jag grät sjukt mycket och vi åkte senare hem till Magda och åt tårta. På kvällen var det lite partaj hos Axel med dem närmaste. Underbar kväll!
Lördag: Avslutningsfest hos Jennifer, skitlyckad.
Söndag: Upp tidigt och åka på teaterläger.

Under den här veckan kände jag så jävla mycket lycka, glädje och samtidigt var jag otroligt ledsen att jag slutade nian. Nian var mitt livs bästa år hittills. Jag var också helt död den här veckan och så jävla hes. Vilket inte blev bättre av att jag aldrig tog det lugnt, men det var så värt det. Är bara otroligt glad att jag fortfarande har kontakt med mina vänner och gamla lärare.

Här är bilder från veckan:



Mina tjejer påväg till Barnens ö, där vi hade vår klassresa.



Magda och Jennifer blöter ner vår mentor Mia.






När vi sov utanför skolan.




Balen, så jävla grym.






Skolavslutningen





Avslutningsfest hos Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0