You're everything I thought you never were

Dag 11 – Min favoritfödelsedag





Inte världens bästa bilder kanske. Men ja de är bilderna från min bästa födelsedag. Jag firade det med tjejerna + Josse. Jag bjöd dock inte My och Rosanna (sorry brudar), jag hade väl någon bra anledning då.

Vi käkade middag och tårta hos mig, sen satte vi oss alla och pratade. Vi började komma in på ganska seriösa saker och det började med att någon började gråta, till slut gjorde alla det. Jag minns inte riktigt hur det slutade men jag minns att jag var jävligt nöjd. Även om alla grät, för ja det var en fin stund.

Saknar mina tjejer en del faktiskt. Den dagen, när jag fyllde 15, var vi alla fortfarande vänner. Eller ja My och Rosanna var väl inte så glada på mig. Men ja. Det är inte riktigt samma längre, men folk går vidare. That's life.

Kommentarer
Postat av: Jooosse

Tjejerna och josse, jag lev het plötsligt en kille (A) LOOOOVE

2011-02-16 @ 10:08:42
URL: http://thebettz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0