I hope you don't mind that I put down in words, how wonderful life is while you're in the world




Dag 6 - Mina bästavänner
Från höger: Ågren (Linnea) & Peson (Linnéa), Tess, Dess och Fredrik.

Kort fakta:
Ågren: 16 år, lärde känna varandra när vi var 3 för att vi dansade tillsammans och våra mammor blev vänner. Pratade inte sen på några år, och vi började sen samma klass från 6-9. Nu är hon min blodsyster och livspartner.
Peson: 16 år, lärde känna henne på bergadiscot som jag var 11, sen gick vi i samma klass från 6-9. Hon är min vägledare, som bekräftar för mig när jag gör fel och när jag gör rätt. Hon, jag & Ågren är en liten trio.
Tess: 15 år, vi har varit grannar hela livet men när jag fyllde 14 flyttade hon till Nacka. Vi har varit oskiljaktiga från start och hon är verkligen som en lillasyster för mig.
Dess: 17 år (snart 18, blä!) vi har alltid gått i samma skola, var lite småvänner när jag gick i sexan. Sen blev hon fjortis och jag gillade henne inte. Förra året började vi på samma teater, mot slutet så började vi lära känna varandra, sen i somras blev vi råtajta. Nu är hon min jobbiga lilla fru.
Fredrik: 15 år, började på samma teater i åttan och efter teatern så blev vi jävligt bra polare. Han är enligt mig den bästa killen i världen.

Så, skitintressant fakta. De här människorna är de vännerna jag litar allra mest på, och de som verkligen finns där när jag behöver dem som mest. De ger mig all glädje, lycka och stöd som jag behöver. Finns inga ord för hur jävla mycket de betyder för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

<333333333333333333 KÄÄÄRLEK

2011-02-11 @ 13:28:37
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0