THIS IS OUR SONG

Dag 15 - Galnaste konsertminne






Galnast konserten var den första Hoffmaestro konserten jag var på, den var för ungefär ett år sen. Jag var där med mina tjejer Ågren, Lovisa, Rosanna, Fanny och My. Den kvällen fick jag damp på en kille som var skitstor och puttade på Ågren, som är ganska liten.

Så jag slog till honom och skrek till honom att låta henne va. Han gav mig massa bullshit tillbaka om att om vi inte klarade det skulle vi gå längst bak. Jag fick seriös damp på honom. För självklart puttas man och så på konserter men en skitstor kille kan fan ta hänsyn till småtjejer?!

Vi bråkade massa med flera om våra platser, sen så kastade en i Hoffmaestro ut sin handduk och jag och en tjej fångade den samtidigt och bråkade om den skitlänge. Hennes vänner försökte hjälpa henne och mina hjälpte mig. Det slutade med att en av de andra tjejerna bet min vän Lovisa och att vakten kom och tog handduken ifrån oss. Sen hittade Ågren en på golvet så jag vann! Haha!

Det var jävligt mycket folk och vi puttades fram och tillbaka, men Hoffmaestro var grymma och jag lyckades tillslut komma enda längst fram, det var grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0