Nothing can come between us if you just hold my hand

Dag 23 – Min lillasyster
Ja det här är min lillasyster, hon heter Ellen och är 13 år, går i sjuan, är utseendefixerad och kaxig. (dock tror jag hon har ärvt det från mig). Vi är helsyskon, och vi är de enda av mina syskon som alltid har bott ihop, vilket gör att vi alltid har varit dem i syskonskaran som bråkar mest.

Hon har alltid varit en jobbig lillasyster som snor mina kläder, skriker, slåss och vägrar lyssna. Jag har varit den jobbiga storasystern som retas, som har varit bra på att ljuga och få det jag vill. Självklart, ju äldre vi blir desto mer mognare vi. Fast hon har tyvärr inte slutat skrika, sno mina kläder och hon vägrar fortfarande att lyssna. Men någon dag växer hon nog också upp.

Trots allt detta älskar jag självklart min syster, och jag vet att vi kommer bli otroligt tajta hon och jag. Jag hoppas du vet Ellen att jag finns här för dig, jag kommer alltid stötta dig och stå bakom dig. Glöm aldrig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0