NEVER LET IT GO, LET IT STOP

Dag 12 – Min första kyss

Ja, min första kyss var av min pojkvän när jag var 11. Vi låg i mitt vardagsrum och tittade på film och kysstes lite. Inge mer. Mitt första riktiga hångel var några år senare på en parkbänk på Norrgårdsvägen med en kille jag snackat med på nätet ett tag. Är inte så bad som det låter, jag visste vem det var eftersom han är ganska känd i Berga. Så nu vet ni det. Puss



Såhär såg jag ut innan jag skulle träffa "parkbänkkillen". Det är en suddig fläck på spegeln för Ågren sprayade hårspray där.

Kommentarer
Postat av: S

MYCKET KÄRLEK TILL DET HÄR INLÄGGET!

Sååå 100% Moa!! :D:D

2011-02-16 @ 23:12:58
URL: http://sofiegauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0