I need to grow older with someone like you

Dag 19 – Något du älskar

Utan tvekan, teatern. Jag älskar alla människor, jag älskar att stå på scenen, jag älskar hur alla kämpar för ett gemensamt mål, jag älskar att få komma bort från allt och genom att vara någon annan få ut mina känslor och förmedla känslor, jag älskar sitta i sminkloungen och snacka massa skit och massa mer.

Något jag hatar är hur jävla äckligt nervös jag blir varje år. Ett år kunde jag knappt käka för jag var så nervös att jag fick ont i magen. Men nej teatern är mitt hem. Förra terminen var det nog faktiskt mer jobbigt än roligt, för att det var så mycket problem på teatern. Teatern var inte längre ett ställe där du glömde dina problem, det var ett ställe du pratade om dina problem.

Om jag kommer med i nästa pjäs är det verkligen något jag ska ändra på! Haha, jaja här är bilden på min senaste teatergrupp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0