I KNOW IT'S WRONG, HANGING ON TOO LONG

Hade en helmysigkväll i Västerås igår tillsammans med mina vänner. Idag så vaknade vi runt 10, då gick jag och Dess på en långpromenad. När jag kom hem idag väntade mormors hund hemma hos oss, jag älskar henne så jag tog en promenad med henne till Favan, där jag köpte lite frukt som jag ska äta ikväll. Blir nog bara en hemmakväll ikväll, vilket är skönt. Då kan jag gå upp i tid imorgon och träna.

Sen har jag bestämt för att göra denna lista nu, bara för att:
Dag 1 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 2 – Min storebror 
Dag 3 – Min favoritplats
Dag 4 - Min storasyster
Dag 5 – En favorit
Dag 6 – Min bästa vän
Dag 7 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 8 - Min släkt
Dag 9 – Min klass
Dag 10 - Någon som gör mig glad
Dag 11 – Min favoritfödelsedag
Dag 12 – Min första kyss
Dag 13 - Jag då och nu
Dag 14 - Planer/drömmar/mål du har
Dag 15 - Galnaste konsertminne
Dag 16 - En vana som du önskar att du inte har
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 - Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden
Dag 19 – Något du älskar
Dag 20 - Något du hatar
Dag 21 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 22 – Det här saknar jag
Dag 23 – Min lillasyster
Dag 24 - En bild på en plats du varit på
Dag 25 - En bild på någon/ något som har störst inverkan på ditt liv
Dag 26 - Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 27 - Något du gör när du är glad, ledsen, känner dig bra, sur, förbannad
Dag 28 - en bild på dig och din familj
Dag 29 - Något du längtar till
Dag 30 - Vad har du lärt dig denna månad?

Får se hur det går. Puss på er!



Jag och Ågren i början av åttan. Bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0