I could be happy and you won't know

Mitt mål idag har varit att läsa klart min book och skriva en grym book report. Jag har kommit halvvägs, boken är utläst och nu håller jag på med min book report. Skitjobbigt är det, har suttit ett tag och skrivit och nu behöver jag en paus.
Jag längtar som fan till lovet som är om 2 dagar!! Jag längtar också till vecka 11, för då tänker jag flytta in hos Dess och bo där i två veckor. Kanske inte helt i sträckt men nästan. Sen ska jag förmodligen bo med Elin, min gamla teaterledare. Kommer bli så jävla grymt. Kommer knappt se skymten av några päron på tre veckor, sweet. Men får inte glömma att hälsa på mina lite då och då.

Nej nu sätter jag mig och kollar på SATC en stund. Puss!



Jag i Kroatien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0