Got no clue what I should do

Idag var planen att gå på teater, men den blev inställd. (YESYESYES!) Så jag la mig och kollade på SATC och gjorde det hela morgonen. Sen gick jag och la mig, var så jävla trött. Jag var så trött att jag drömde att jag var trött. Min BFF ringde mig sen, och inte ens hennes chockade nyheter kunde få liv i mig.

Jag gick upp för en halvtimme sen, hade ingen val för jag ska snart möta upp Ågren och handla middag till ikväll. Hon och jag ska ha mysmiddag, utan Peson som dissar oss. Sen drar vi vidare på fest med våra vänner, kommer bli grymt.




Jag och mina skitsnygga vänner för exakt ett år sen.

Kommentarer
Postat av: my

oj jäklar vilken smal arm jag hade för ett år sen. Scary...

2011-02-27 @ 23:59:36
URL: http://mybrohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0