I DON'T WANNA EVER LEAVE



Var ett tag sen jag tog bilder på mig, och jag ser förjävlig ut just nu. Så denna får duga.

Dag 1: En bild på dig själv och 10 faktan
1
. Jag tycker serier är bättre än filmer, favoriterna är One tree hill, Vänner och Sex and the City.
2. När det kommer till mat är pastarätter, kycklingrätter och salladsrätter det jag gillar mest.
3. En av mina största drömmar sen var jag 3 år är att bli mamma.
4. Jag har alltid ett halsband med tre ringar på mig, de ringarna som representerar mig och mina två bästavänner Ågren och Peson, kan inte gå ut utan det.
5. Mina favoriter är Simple Plan och Johnny Cash.
6. När jag gick i sexan var min dröm att bli psykolog.
7. Jag är faster till min brorson Henry som är 1,5 år.
8. Jag har aldrig färgat mitt hår, aldrig testat röka/snusa/knarka eller varit full.
9. Jag kan inte ha rosa på mig, för då ser jag ut som en dum blond bimbo. Så jag gillar inte rosa och använder det aldrig.
10. Jag sätter alltid mina vänner och min familj i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0