DON'T BE AFRAID TO LET THEM SHOW YOUR TRUE COLOURS

Jag hade otroligt mysigt hos Ågren igår. Ville fan inte gå därifrån. Jag älskar att vara med Ågren, jag älskar att prata med Ågren, jag älskar Ågren. Haha. Hon är den enda som jag verkligen pratar med allt mellan himmel och jord med och vi diskuterar så mycket jag inte skulle diskutera med någon annan.

Ja idag var det skola i alla fall. Seg dag för jag var trött. Efter skolan blev det fika med Cajsa, Hedda, Anna och Annas vän Mikaela, vilket behövdes! Ja det är fina tjejer det där. Nu har jag plugg som väntar men jag har så mycket tankar i huvudet för jag pratade med min mentor idag om massa shit. Ska sitta och tänka en stund och sen plugga.



Otroligt vacker bild på Ågren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0