'Cause the day I thought I'd never get through, I got over you.

"Do not look back and grieve over the past,
for it is gone and do not be troubled about the future,
for it has yet to come. Live in the present, and make
it so beautiful that it will be worth remembering"

Det har gått ett år nu, ett år sen vi första gången träffades. När jag tänker på det så är det är så sjukt hur saker och ting kan förändras, på så kort tid snabbt. Idag tänker jag inte ligga och vara ledsen för allt jag förlorade, allt du gjorde mot mig och över alla löften du bröt. Jag ser inte ens någon mening med det. Det som hände, hände för en anledning och det är ett avslutad kapitel. Så, idag ska jag vara glad! Jag ska vara glad för allt jag fick uppleva, allt jag fick vara med om och jag tänker ta vara på allt som du lärde mig. Jag är en sån mycket starkare person, sen du försvann. Jag har växt så otroligt mycket och har lärt mig så mycket. Jag tänker aldrig förlora det igen!


Kommentarer
Postat av: Dessie

There you have it!

Förstår du vart jag ville komma?

Du är fin, vacker och mycket bättre utan honom!

I love you

puss på dig <3

2011-04-17 @ 12:47:46
URL: http://www.thatsyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0