You're always on my mind

Igår spenderade jag kvällen på donken med My, Ågren tittade förbi också. Så jävla mysigt. Men när jag går hem själv så ser jag en grävling en liten bit ifrån mig och jag är skiträdd för grävlingar. Så jag sprang därifrån så snabbt som möjligt, och det var jävligt skönt att jag pratade med Fredrik i telefon just då!

Idag har jag inhandlat en seglarjacka, ett underställ och en flis. Det enda jag har kvar är stövlar och regnkläder, sen är jag redo för seglingen! Ska nämligen ut och segla med klassen om ungefär fyra veckor. Har sett på teater idag också, där några av mina vänner var med. De är verkligen så jävla grymma. Nu ska jag röra mig mot stan och äta middag med Tess! Fan vad jag har saknat henne och fan vad mycket vi har att prata om! Ha en bra kväll hörrni.



Jag och Tess sommaren 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0