TAKE A RISK, TAKE A CHANCE, MAKE A CHANGE

Något är fel på mig, de senaste veckorna så ser jag bara fram emot helg för att jag ska kunna plugga i lugn och ro, va fan hände!? Förr var jag en person som vägrade plugga på helger. Antingen har jag blivit mer motiverad eller bara tråkig, eller så tycker jag om att vara ledig på vardagarna? Ja, vem vet.
Efter skolan idag blev det fika med mina tjejer. Det var faktiskt skitmysigt att få ha alla mina älskade tjejer där, förutom Peson som var sjuk. Ikväll ska jag dra hem till Dess och mysa, och sen få lite plugg gjort och imorgon ska jag sova längelänge! Är så jävla trött och sliten.



Saknar min älskade brorson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0