Somewhere over the rainbow

Jag har haft två jättemysiga dagar. Igår så var jag med Anna, Rasmus och Mathias och först råkar Rasmus ta sönder min ena converse sko :( Så jag fick gå med en trasig sko i stan hela dagen. Vi var i kungsan och käkade glass, sen åt vi lunch och sen åkte vi hem till Anna och mös och käkade middag. Sen åkte jag och mötte upp Ågren och Fanny, vi åkte till en fest i Täby med Ågrens pojkvän men jag var så otaggad så jag åkte hem sen.

Imorse blev jag väckt av Magnus som ringer och kollar om jag vill med till Vaxholm så någon timme senare kommer han och hämtar upp mig så åker jag, Magnus och Charlotte till Vaxholm. Vi satt vid bryggan och åt glass, sen körde vi lite minigolf. Ikväll stannar jag hemma för jag måste plugga. Skolan börjar ju om två dagar. Blä.



Min sko.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0