Man vill alltid ha det man inte kan få

Visste du..
att jag vill ha - sommarlov och pengar.
att jag lyssnar mest på - mina närmaste vänner och några av mina lärare.
att jag inte gillar - människor som inte kan stå för sina misstag och stå för vad de tycker och tänker.
att jag hatar när folk - ljuger eller undanhåller sanningen.
att kärlek är - för mig är det bästa och absolut värsta som finns. 
att jag gillar att - få uppmärksamhet.
att jag alltid kommer att - kommer vara ärlig. 
att jag är hemligt förälskad i - ...
att sist jag grät var - för två veckor sen typ.
att min mobiltelefon är - är miljövänlig.
att när jag vaknar på morgonen - så är jag alltid kissnödig.
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna.
att idag har jag - fått ta det lugnt.
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra med mitt liv typ.
att i morgon kommer jag - åka och fira påsk hos mormor, åka en snabbis till Ikea och plugga.
att jag hoppas - att allt löser sig till slut och att jag får träffa min brorson snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0