JAG GAV ALDRIG UPP DIG NÄR DU FÖRSVANN

Jag hade verkligen det asbra igår. Först solbrännan med mina älskade vänner, sen drog jag, Jennifer, Fanny och Ågren till Waxholm där min vän Rasmus bor som hade lite party. Vi hängde där hela natten med ashärliga människor och mös, snackade, dansade, badade jacuzzi mm. Jag var uppe längst tillsammans med Rasmus, vid sex gick vi och la oss och jag gick sen upp halv åtta och åkte hem med mina vänner.

När jag kom hem la jag mig och sov en timme, sen åkte jag till Täby med Dess och kollade på lite grejer, men jag hittade inte det jag sökte. Så jag åkte hem, och sov en timme till. Nu har jag ätit lite och packat och nu ska jag bege mig till Saltsjöbaden, ikväll blir det tjejkväll med Anna, Cajsa, Hedda och Sofie.

Sen imorgon blire födelsedags för Sofie och Hedda. Livet är ganska awesome faktiskt! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0